måndag 14 november 2011

Om jag ändå kunde.....

.....bli frisk NU!!! Är väl inne på den femte rullen hushållspapper vid det här laget. Attans också....jag som sällan blir förkyld....säkert 5 år sen senast.
Jag trodde att jag var på väg att bli frisk. Hostade bara lite och nästäppan hade mer eller mindre försvunnit. Men i morse när jag vaknade var jag otroligt tung i huvudet och bihålorna började värka mer och mer.
Suck!
Hur lång tid ska det här behöva ta egentligen? Jag har försökt med alla slags huskurer jag kan komma på, fått tips om flera kurer som jag testat och så kändes det bättre. Men, som sagt......i morse var man tillbaka på ruta ett igen! Mr Cold gav sig fan på att inte överge mig! Herreguuud alltså.....jag fattar inte hur han står ut med att umgås med mig så länge. Det är ju knappt att jag står ut med mig själv ju.
Jag har inte tid med detta elände. Som tur är så har jag varit ledig idag, vilket kändes bra mitt i eländet. Men hur blir det i morgon då? Då är ju dagen fylld med föreläsningar och arbete och tankeverksamheten måste stå på 500+. Det kommer inte att funka! Min tankeverksamhet är på....ja säkert -150 just nu känns det som.
Men, men.....får väl se hur jag mår i morgon. Har jag tur så är det bättre. Vill inte vara hemma med Mr Cold. Han är så seeeeeg och tråkig att umgås med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar