lördag 5 november 2011

Vi fortsätter med.....


...snörvlandet. Men, jag måste säga att det känns MYCKET bättre nu. Mr Cold klänger inte på mig lika intensivt längre. Jag har lyckats mota bort honom från sängen så jag kan sova ifred på natten i alla fall.
I går orkade jag faktiskt vara upp en låååång stund utan att bli så trött så jag trillade ihop. :)
Var till och med social en hel halvtimme när kompisen var här och lämnade en påse filmer som jag kan roa mig med.
Försöker äta och vila så mycket jag bara orkar, men jag måste erkänna en sak.....nu börjar jag bli rastlös! Japp, det är sant, jag blir rastlös så in i ...... när jag är sjuk. Jag hatar verkligen att inte ha ork till att göra något alls. Inte min stil att ligga still och vila och glo på filmer dagarna i ända. Nädå, jag vill ha full fart, varje dag, från morron till kväll.
Nu ska jag äta lite...igen...och sen ska jag förpassa mig till sängen en stund till....med en film....och vila lite....en stund....

Ha en underbar dag, alla ni goa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar