måndag 12 september 2011

Blir man alldeles galen.....

.....på regnet, eller?
Herreguuud vad det regnar! Slår vad om att det blir översvämning i bäcken i morgon igen så att vi skulle behöva en båt istället för bil för att ta oss härifrån. Jag lovar er, att om det är översvämning så ska jag lägga ut ett foto här!
Som det var förra gången så hade jag haft fullt av vatten INUTI bilen om jag hade öppnat dörren när jag plöjde mig igenom bäcken som hade bestämt sig för att rinna ÖVER vägen istället för under.
Helt sanslöst! Men på kvällen är det mysigt......regnet smattrar mot fönsterrutorna och man tänder en massa ljus och bara myser....med äpplepaj och Röda Faran i famnen som gör allt för att nå skeden för att få sig en smakbit. Jaa, även katteländet gillar äpplepaj.....och till jul får jag gömma skumtomtarna och pepparkakorna så han inte äter upp dom. Oops....inte snacka jul än....det är ju lååååång kvar dit. Först ska vi ta oss igenom höstens underbara tid med virvlande, färgglada löv och stormar så man nästan behöver binda fast sig i en stolpe för att inte blåsa bort.
Ha en härlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar