torsdag 15 september 2011

I dag är det visst....

...en sådan där "dålig" dag. Känns inte bra idag! Nej, jag har ingen förkylning på g. Det känns bara inte bra idag. Det värker i muskulaturen och jag känner mig totalt kraftlös. Varje steg jag tar innebär smärta! Önskar jag visste varför det blir så här så jag kunde göra något åt det.
Visserligen jobbade jag dubbelt i går och får igen det dagen efter, men det brukar inte bli så illa som det är idag.

Ska nog krypa ner i soffhörnet med en filt och en gammal film och bara "vara" tills grabbarna kommer hem. Jag har några timmar på mig. Borde egentligen jobba lite, har en del att skriva, men inte nu! Vill inte! Tar det sen....tror jag.....får se.....
Förlåt mej, mina vänner, för att jag är negativ just nu..... Det goda humöret återvänder säkert snart. Jag låter inget trycka ner mig någon längre stund, men ibland behöver man få tycka lite synd om sig själv.

Hoppas alla ni andra har en underbar dag!
Kram

2 kommentarer: