tisdag 6 september 2011

Dags att skilja sig ......


....ifrån sin brudklänning!
Åååhh vad underbar denna klänningen är!
Klänningen är från en Bella kollektion, heter Badinerie och tillverkades av Tibo Fashions i Frankrike. Modell år 2010. Storlek 38 enligt svenska mått mätt.
Nypriset då var 8200:- kr. Säljes nu för 5000:- kr

Jag bar denna då jag gifte mig hösten 2009. Men.....modellen är ju en -10:a?? Japp, modellen är en -10:a och jag tjatade mig till den redan -09 för att jag blev störtförälskad i klänningen!
Men nu är det dags att skiljas ifrån den!

Den är vacker! Javisst! Rent ut sagt underbar! Passade min stil perfekt eftersom jag inte är den där romantiska flickan utan lite mer åt det där.....vad ska man säga.....tuffromantiska (???) hållet.

Om du är intresserad av att köpa den, skicka bara en kommentar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar