onsdag 12 oktober 2011

Dags att börja......

....röja inför den stundande flytten!
HUR ska jag få plats?
Tankarna och planerna snurrar på som den värsta orkan i mitt lilla huvud! Hur ska det se ut? Vilka tapeter ska jag välja, vilken färg ska jag ha? Hur ska jag möblera? Vad ska jag spara? Vad ska jag sälja? Vad ska jag kasta på tippen?
Många frågor - ännu fler svar svar!
Äsch.....det ger sig!
Måste fota huset lite också....helst dagtid då det är ljust och man ser nåt! Kanske hinner jag med det till helgen....har ju inga planer för den....som vanligt.
Skulle jag planera nåt så blir det inte så ändå för alla mina planer brukar ändras jämt. Det är tydligen lag på det, har jag förstått....att mina planer ändras jämt.
Men nu ska jag börja röja!

See ya later, folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar