söndag 23 oktober 2011

Söndag och solen lyser....

...inte med sin frånvaro. På ena sidan huset är det mörka regnskyar och på andra sidan lyser solen för fullt! Hmm....visst är höstvädret underbart!
I går hade jag planerat att göra en himla massa saker, som att till exempel plocka ur diskmaskinen, mata snabeldraken, tvätta, städa badrummet, rensa lite....och vad fick jag gjort då? Hahaha, ingenting!! Satte mig vid datorn efter frukosten och skulle kika igenom ett projektarbete och blev givetvis sittandes där! Om inte telefonen hade ringt 5 timmar senare så hade jag antagligen inte ens förstått att jag vart hungrig. Men nu blev jag som sagt påmind av han som ringde att jag måste äta också! Och jag som trodde att ag skulle klara mig utan mat! Nope, inte det alltså. Tur jag hade en del rester så det bara var att värma, snabbt och lätt alltså.
Och hur ser det ut i dag då? Jo jo, som sagt så lyser solen och jag behöver ge mig iväg in till stan för att köpa mjölk bland annat. Mjölk kan man inte klara sig utan, nej nej och åter nej, mjölk MÅSTE man bara ha. Finns inget godare än mjölk till maten! Visst, ett glas vin i all ära till den fina restaurangmaten eller en öl till pizzan kan vara ok ibland, men godast är nog ändå mjölken!
Men nu ska jag ge mig av ut en stund!

See ya!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar