torsdag 20 oktober 2011

Jag är så....så....

.....så.....kääär i mitt underbara lilla torp!
Ååhh, jag tog en sväng upp till nya huset idag. Skulle bara kika in och se vilka möbler jag kan få plats med och hur jag ska möblera. Givetvis var jag lika disträ som vanligt.....och glömde kameran hemma! Korkat!!!! När jag väl kom dit i dagsljus och tänkte ta några kort! Suck!!
Jag är en obotligt glömsk, förvirrad individ! Men det kommer kort så småningom.....troligvis tagna i snöstorm, för jag lär väl inte få med mig kameran förräns jag har flyttat dit, misstänker jag. :)
Alltså.....vilka grejer det är, det där med att flytta, va! Herredumildetider vad jag får rensa och slänga för att få plats! Tyger har jag i överflöd och behöver definitivt bli av med en hel del av dom. Kan det funka på tradera tro? Hmmm....får väl göra ett försök. Och så har jag ju en jäkla massa kartonger med loppisprylar.....ska jag ställa till med en loppis nu??....eller vad ska jag göra med alla sakerna?? Hjääälp!!! Nu blev det för mycket tankar, igen!! Här finns att göra, det förstår jag ju! Bäst att sätta fart då, så jag blir klar tills det är dags, med andra ord. Sitta här och slöa framför datorn! Ha! Nä, nä.....upp och hoppa bara!
Okej, gör väl ett försök nu då så får vi se vad det blir utav det hela!
Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar